آشنایی با جدیدترین مطالب روز دنیا

ساخت وبلاگ

امروزه نرم افزار های آموزشی زیادی در این زمینه وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از اپلیکیشن های موبایل همچون گاجینو با گرفتن مبالغ بسیار بالا برای نرم افزار خود، باعث شده است تا بسیاری از دانش آموزان نتوانند از لذت آموزش درس با گوشی همراه و به سبک پیشرفته بهره مند شوند. به همین علت گروه آموزشی پرش با کمک برخی از برترین اساتید کشور اپلیکیشن متاپرش را معرفی کرده است تا تمامی انش آموزان با هر شرایط مالی ای بتوانند از لذت هوشمندانه درس خواندن بهره مند شوند. 

متاپرش

شما می توانید با پرداخت تنها ماهانه 10 هزار تومن برای هر درس، به تمام ویدئو های آموزشی آن در هر ساعاتی از شبانه روز دسترسی داشته باشید. شما به کمک این نرم افزار هوشمند می توانید در مترو، اتوبوس، میهمانی و... که جزوه و کتاب در دسترس خود ندارید، به خوبی به یادگیری دروس‌تان بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه عملکرد این اپلیکیشن و همچنین دانلود این نرم افزار آموزشی می توانید به سایت پرش مراجعه نمایید.

آشنایی با جدیدترین مطالب روز دنیا...
ما را در سایت آشنایی با جدیدترین مطالب روز دنیا دنبال می کنید

برچسب : متاپرش ,نرم افزار متاپرش, نویسنده : mohammad.seo mojamo بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 18 / 7 / 1401 ساعت: 13:37

نرم افزار متاپرش از جدیدترین اپلیکیشن های آموزشی به سبک آینده می باشد که دانش آموزان بسیار زیادی را به درس خواندن علاقه مند کرده است!

این نرم افزار آموزشی با بهره مندی از تکنولوژی AR و یا همان واقعیت افزوده، این امکان را به دانش آموز می دهد تا بتواند با استفاده از اپلیکیشن متاپرش و نگه داشتن دوربین گوشی همراه در مقابل کتب درسی، به سرعت و به راحتی به ویدئوهای آموزشی آن مباحث و دروس دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن با داشتن هزاران ساعت ویدئو آموزشی برای مقاطع تحصیلی اول تا دوازدهم، برای تمامی دانش آموزان، از جمله دانش آموزانی که علاقه زیادی به درس خواندن ندارند، مناسب می باشد. استفاده از گوشی همراه برای درس خواندن، موجب می شود تا دانش آموزان احساسی متفاوت داشته و علاقه بسیار زیادی به درس خواندن پیدا کنند.

شما می توانید برای دانلود این نرم افزار آموزشی به راحتی کلمه "متاپرش" را در گوگل جستجو کرده و سپس به دانلود آن بپردازید.

آشنایی با جدیدترین مطالب روز دنیا...
ما را در سایت آشنایی با جدیدترین مطالب روز دنیا دنبال می کنید

برچسب : متاپرش ,نرم افزار متاپرش ,بهترین نرم افزار آموزش درس ,اپلیکیشن متاپرش ,متاپرش از گاجینو بهتر است, نویسنده : mohammad.seo mojamo بازدید : 95 تاريخ : شنبه 9 / 7 / 1401 ساعت: 12:21